Ինքնակենսագրություն

 

Ես՝  Լիլիկ Երիմյանս ծնվել եմ 2006թ- ի  օգոստոսի 4-ին Երևանում :Արմատներս սերում են՝ հորս կողմից Շամխորի շրջանի Բարսում գուղից, որը ներկայումս գտնվում է Ադրբեջանի հանրապետության տարածքում,մորս  կողմից ՝ Սյունիքի  մարզի Մեղրու տարածաշրջանի Ագարակ քաղաքից:

Ես ավելի շատ նման եմ հայրիկիս,նա բարի է, սիրում է կատակներ անել,մայրս մի քիչ խիստ է ,ցանկանում է, որ ես ու եղբայրս լավ սովորենք,  օգնում է մեզ պատրաստել  դասերը:

Նախադպրոցական  շրջանում հաճախել եմ <Մխիթար Սեբաստացի > կրթահամալիրի պարտեզը,

ունեցել եմ շատ խելացի ու բարի դասիարակներ: Բոլորին շատ եմ սիրել: Հիշումեմ, որ հաճույքով էի հաճախում պարտեզ,մասնակցում պարտեզում կազմակերպվող տարբեր միջոցառումներին:

Քանի որն երկայումս նույնպես նույն կրթահամալիրի սանն եմ ,ասես դեռ պարտեզ եմ հաճախում, նույն ջերմ մթնոլորտն է,նույն բարի դեմքերը:

 

 

Leave a comment